Tuesday, October 20, 2009

~ Exam on da way. Are u Ready? ~

Sedar tak sedar Ramadhan dan Syawal dah pun berlalu... Maka sekarang masa utk bertungkus-lumus for exam. Masalahnya..aku ni sgtlah malasnya Ya Rabbi. Kerja aku di waktu senggang, cover waktu tidur weekdays, tgk dvd takpun baca buku cerita yang baru dibeli.

Punyalah best sbb satu apa pun tak prepare lg utk mock test this coming weekend. Padan muka aku. Anyway, ms aku tulis ni aku masih lg di tahap yang sgt bwh. Kalau paper tu leh menjerit, sure dia kata. "Ko takyah la amik exam ni. Aku tgk muka ko pun aku tau ko sure fail" Hailor..hailor...

Camne la aku nk jwb peksa dis weekend. Tawakal je la aku jwbnya.. Mmg aku kena stay up la beberapa hr ni tuk study.. Mata ni pn cam tau2 jer.. Setiap kali kul 3/4 pg mesti dia celik. Nk suh aku bgn study la tu. Jadi mengenangkan perlaburan yg besar. Maka aku pun akan berusaha tuk menjwab soalan weekend ni.

P/S: Hopefully Jerald ngn wanie baca buku.. Leh aku skodeng jawapan diorg nanti. Heheheh :P

No comments:

Post a Comment